مرکز تخصصی
تعمیرات مبل مبل آرا

3/5 – (1 امتیاز)

تعمیر مبل در تهران
دسته بندی مطلب

تعمیر مبل چرمی در تهران

با ورود مبل چرمی به دنیای دکوراسیون داخلی به‌عنوان نمادی از شیک و لوکس بودن، این مبلمان جایگاه خاصی در منازل یا حتی محیط‌های اداری پیدا کرد. این مبل‌ها با طراحی‌های گوناگون خود، به فضای داخلی جذابیتی ویژه‌ بخشیدند. اما با گذشت زمان و استفاده مداوم از آن‌ها، ممکن است نیاز به تعمیرات یا تعویض پیدا کنند تا همچنان کیفیت و زیباییشان حفظ شود. همچنین مبل‌های چرمی به دلیل نوع جنس و حساسیتی که دارند گاهی اوقات ممکن است در اثر عوامل مختلف دچار خراش‌های بزرگ و کوچک شده یا اثرات پوسته‌پوسته شدن در آن‌ها پدیدار شود که همه این موارد ظاهر مبل را تحت‌تأثیر قرار داده و جلوه نامناسبی به آن می‌دهند. به همین دلیل در ‌چنین مواقعی بهتر است هرچه سریع‌تر اقدام به تعمیر مبل خود کرده تا آسیب‌های آن افزایش نیابد.

 در ادامه این مقاله از مبل آرا قصد داریم توضیحات جامع و کاملی در این مورد شرح دهیم. اگر شما هم قصد دارید تعمیرات مبل چرمی در تهران را دارید تا پایان این بخش با ما همراه باشید.

انواع چرم مناسب مبلمان

شناختن انواع چرم و انتخاب بهترین آن‌ها چه در هنگام خرید و چه در هنگام تعمیر مبلمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای اینکه بتوانید از کیفیت چرم استفاده شده در مبل‌های خود به خوبی اطمینان حاصل کنید، نیازمند داشتن یک‌سری اطلاعات هستید که  در ادامه این بخش ما شما را با آن‌ها آشنا می‌کنیم.

انواع پارچه چرمی

چرم مصنوعی

چرم مصنوعی معمولاً در مقایسه با دیگر انواع چرم‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر است. اما از نظر دوام کیفیت چندانی ندارد؛ زیرا در تهیه آن از مواد پلیمری استفاده می‌کنند.

چرم ترکیبی

چرم ترکیبی از محصولات چرمی قیمت مناسب است. زیرا در ساخت آن تنها 17 درصد چرم طبیعی به‌کار رفته و مابقی به‌صورت ترکیبی است. چرم ترکیبی با هدف تهیه یک سطح شبیه به چرم طبیعی ایجاد شده است. این نوع چرم می‌تواند طراحی‌ها و رنگ‌های متنوعی داشته باشد و به طور گسترده‌ای در تولید کیف‌، پوشاک، کفش‌، مبلمان و سایر محصولات مصرفی استفاده ‌شود. همچنین از مزایای چرم ترکیبی می‌توان به قیمت مناسب‌ نسبت به چرم طبیعی، کم بودن حساسیت پوستی و عمر طولانی اشاره کرد.

چرم طبیعی

از مرغوب‌ترین نوع چرم می‌توان به چرم طبیعی اشاره کرد. البته این چرم قیمت بالایی داشته و به‌صورت مستقیم از پوست خام حیوانات به دست می‌آید. از طرفی مقاومت این نوع چرم بسیار بالا است. اما به ‌منظور وارد نشدن برخی مواد به داخل بافت چرم، روی آن عملیات مقاوم‌سازی را انجام می‌دهند.

چرم بیکست

نوع دیگری از انواع چرم به نام چرم دوسویه یا بیکست است که در ابتدا از آن برای تولید کفش استفاده می‌شد. اما پس از گذشت مدتی این چرم وارد صنعت مد و مبلمان نیز شد. این نوع چرم معمولاً از پوست گاو به دست می‌آید به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر ضربه یا آسیب دارد. نکته دیگر اینکه این نوع چرم شباهت بسیار زیادی به چرم طبیعی دارد و ممکن است برخی فروشندگان این نوع چرم را به‌جای چرم طبیعی به فروش برسانند.

چرم‌های دانه برجسته

چرم دانه برجسته نوعی از چرم است که در تهیه مبلمان چرمی از آن استفاده می‌کنند. برجستگی‌هایی که روی این نوع چرم‌ها وجود دارند بسته به اینکه مربوط به چه نوع حیوانی است ممکن است با هم تفاوت داشته باشند. لازم به ذکر است که وجود همین برجستگی‌ها باعث افزایش مقاومت چرم و مبلمان خواهد شد. چرم‌های دانه برجسته نیمه پوششی یا پوششی هستند. چرم‌های پوششی، خودشان در مقابل خط‌وخش مقاوم هستند؛ اما چرم‌های نیمه پوششی نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

این مطلب را از دست ندهید:  مزایا و معایب مبل چرم

چرم نبوک

بیشترین نوع چرمی در ساخت مبلمان از آن استفاده می‌شود، چرم نبوک است. معمولاً به چرم‌های دانه ‌درشت و تهیه شده از پوست گاو چرم نبوک یا جیر می‌گویند.

چرم سفید

برخی افراد وقتی حرف از چرم می‌شود آن را به رنگ قهوه‌ای تصور می‌کنند درصورتی‌که چرم سفید رنگ هم وجود دارد و یکی از پرطرفدارترین انواع چرم‌هاست. چراکه می‌توان در دکوراسیون مینیمال و روشن از این نوع چرم استفاده کرد.

چرم آنیلین

ممکن است در زمان جستجوی مبلمان چرمی نام چرم آنیلین را شنیده باشید. این نوع چرم همان چرم طبیعی است که به‌صورت دست ‌نخورده مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته از رنگ‌های شفاف این نوع چرم استفاده می‌کنند سپس با یک اسپری آن را می‌پوشانند تا مقاومت آن در دراز مدت افزایش یابد.

چرم نیمه آنیلین

چرم نیمه آنیلین هم نوع دیگری از انواع چرم‌ها است که حالت ارتجاعی داشته و هرچقدر روی آن بیشتر کار شود از مقدار نرمی آن کاهش می‌یابد.

خدمات تعمیر مبل چرمی

امروزه امکانات متعددی برای تعمیر مبل چرمی در دسترس است و مراکز مختلف تعمیر مبل در تهران با ارائه خدمات حرفه‌ای، به مشکلات و نیازهای مختلف مبل‌های شما پاسخ می‌دهند. این مراکز با استفاده از تجهیزات و افراد متخصص، مبلمان چرمی را به خوبی تعمیر و بازسازی می‌کنند به طوری که دیگر نیازی به صرف هزینه بالا و تعویض مبل نیست. ما در مبل آرا خدمات تعمیر مبل در تهران را به مشتریان خود ارائه می‌دهیم. این خدمات شامل تعمیرات انواع مبل‌های چرم، اداری، راحتی و … می‌شود. اگر شما نیز قصد تعمیر مبل چرمی در تهران را دارید تنها کافی است با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن و با قیمتی باورنکردی مبلمان کهنه و قدیمی خود را نو و جذاب تحویل بگیرید.

خدمات تعمیر مبل چرمی در تهران

انواع خدمات تعمیر مبل چرمی

رفع پارگی و ترک‌ها

در صورت وجود پارگی یا ترک‌ در سطح مبلمان چرمی، ما می‌توانیم در صورت ممکن ابتدا نسبت به تعمیر چرم و یا تعویض آن اقدام کنیم. این بخش یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در مبلمان چرمی است چراکه تمامی ظرافت و زیبایی کار در همین بخش از مبل‌ها خلاصه می‌شود. ما در مبل آرا ترمیم یا تعویض چرم مبل شما را با متریال مرغوب و باکیفیت انجام می‌دهیم پس خیالتان از این بابت کاملا راحت باشد.

نگهداری و تمیزکاری

خدمات تعمیر مبلمان چرمی شامل تمیزکاری، تغذیه چرم و ایجاد لایه‌های محافظتی بر روی سطح چرم جهت حفظ و تقویت کیفیت آن است. پس از مرحله قبل، این مرحله مهم‌ترین بخش از تعمیرات مبل است. پس از ترمیم یا تعویض چرم، به خوبی آن را مستحکم سازی می‌کنیم تا پس از تعمیر دوام بیشتری داشته باشد.

تعویض و تعمیر قطعات فنی

اگر بخش‌های فنی مبلمان مانند فنرها، زیرپایی، مکانیزم‌های تنظیمی و… نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشند، ما به صورت تخصصی این خدمات را ارائه می‌دهیم.

این مطلب را از دست ندهید:  راهنمای خرید مبل راحتی

تصحیح رنگ و لکه‌ها

اگر رنگ چرم تغییر کرده یا لکه‌های مختلف داشته باشد، متخصصین ما می‌توانند با تصحیح رنگ یا پوشش لکه‌ها به مبل‌ زندگی دوباره بدهند.

تعمیر ضربه‌ها و خوردگی‌ها

در صورت وجود خوردگی‌ها یا ضربه‌های جزئی در سطح چرم، آن‌ها را می‌توان تعمیر و بازسازی کرد تا از پیشرفت آن‌ها جلوگیری شود.

بهترین مرکز تعمیر مبل چرمی در تهران کدام است؟

در انتخاب مرکز تعمیر مبل چرمی در تهران، خوب است که به نکات زیر توجه داشته باشید:

     

      • اطمینان از دقت و تخصص افراد

      • بررسی نمونه‌ کارهای انجام شده

      • مطالعه نظرات و بازخوردهای مشتریان قبلی

      • مشاوره با افرادی که تجربه تعمیرات مبلمان چرمی داشته اند

    مجموعه مبل آرا با تجربه چندین  و چند ساله خود در این حوزه، خدمات تعمیر انواع مبلمان و صندلی‌های اداری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. قیمت مقرون به صرفه، حمل و نقل رایگان و کیفیت بالا از جمله ویژگی‌هایی که به مشتریان خود اعطا می‌کنیم.

    سخن پایانی

    تعمیر مبل‌ چرمی در تهران می‌تواند یک فرآیند مهم و مفید باشد که به شما امکان می‌دهد مبلمان خود را به حالت اولیه بازگردانید. البته قبل از تصمیم‌گیری برای تعمیر مبل چرمی، باید نکاتی را در نظر بگیرید. یکی از این نکات ارزیابی و بررسی اولیه مبل است. مشکلات مختلفی از جمله پارگی، خراش، لکه و… ممکن است بر روی مبل چرمی پیش آید که برای رفع آن‌ها بهتر است با یک تعمیرکار متخصص در این زمینه مشورت کنید تا بهترین راه‌حل را برای تعمیر انتخاب نمایید. همچنین قبل از آغاز فرایند تعمیر و بازسازی، بهتر است که یک برآورد هزینه انجام دهید. اگر هزینه تعمیرات به میزان قابل قبولی نباشد، ممکن است تعویض مبل راه‌حل بهتری باشد. بنابراین با درنظر گرفتن تمامی جنبه‌ها در نهایت می‌توانید تعمیر موفقی را تجربه کرد.

    سؤالات متداول

    1- چه نوع مشکلاتی می‌تواند روی مبل چرمی پیش بیاید؟

     مشکلات مختلفی از جمله پارگی، خراش، لکه‌ها، ترک‌ها و تغییر رنگ می‌تواند روی مبل چرمی پیش آید که بهتر است هرچه سریع‌تر اقدام به تعمیر کرد تا هم از آسیب‌ها جلوگیری کرده و هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

    2- آیا می‌توان لکه‌های روی مبل چرمی را پاک کرد؟

    بله بسته به نوع لکه و نوع چرم، می‌توان با استفاده از محصولات مراقبتی مناسب و تکنیک‌های مناسب، لکه‌ها را از بین برد.

    3- تعمیر مبل چرمی چه تأثیری بر طول عمر آن دارد؟

    تعمیرات مناسب می‌تواند طول عمر مبل چرمی را افزایش دهد، اما تعمیرات غیراصولی ممکن است به ضرر بیشتری منجر شود؛ بنابراین تعمیرات مناسب و به‌موقع می‌توانند از خرابی‌های بیشتری جلوگیری کنند. مثلاً تعمیر پارگی‌ها و ترک‌های کوچک قبل از اینکه بزرگ‌تر شوند، می‌تواند طول عمر مبل را افزایش دهد.

    4- آیا تعمیر مبل چرمی زمان‌بر است؟

    زمان تعمیر مبل چرمی به میزان مشکل و نوع تعمیرات بستگی دارد. تعمیرات کوچک ممکن است به مدت چند ساعت انجام شود، اما تعمیرات پیچیده‌تر ممکن است به مدت‌زمان بیشتری نیاز داشته باشد. با این حال سعی می‌کنیم در کمترین زمان ممکن تعمیرات مبل چرمی شما را به اتمام برسانیم.

    با دوستان خود به اشتراک گذارید
    آنچه در این مقاله میخوانیم

    دیدگاه ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *