مرکز تخصصی
تعمیرات مبل مبل آرا
دسترسی سریع

5/5 – (1 امتیاز)

خدمات مبل آرا

خدمات مبل آرا فقط به تعمیرات کلی مبلمان و یا تعویض مبل کهنه با نو و .. خلاصه نمیشود.شما ممکن است چوب مبلمان خود را از جایی خریداری کرده باشید و الن نیاز به رنگ کاری آن دارید، ویا ممکن است پارچه مبلی رو خودتان خریداری کرده باشید و الان نیاز به یک مجموعه ای دارید که خدمت رویه کوبی مبل را برای شما انجام دهد.
این را در نظر داشته باشید که مبلمان تختخواب شو شما یراق آن تنها نیاز به تعویض داشته باشد و به تعمیر آن قسمت در محل احتیاج دارید.
هم اکنون شما به یک تیم متخصص و مجرب احتیاج دارید که مبل‌آرا با سابقه ۱۰ ساله خود در کنار شماست.

در مجموع خدمات دیگری به جهت تعمیرات مبلمان ، کنسول ، جلو مبلی و .. جزو خدماتی هستند که مبل آرا ارائه دهنده این خدمات نیز میباشد.

خدمات مبل آرا
ما در مبل آرا چه خدماتی ارائه میدهیم
نجاری مبل
نجاری مبل در مبل‌آرا
مرکز تعمیرات مبل مبل‌آرا

نجاری

اکثر لوازم مورد استفاده در چیدمان داخلی یا خارجی نیاز به یک سازه اصلی جهت مونتاژ بخشهای مختلف وسیله به یکدیگر دارند که اصطلاحا به آن اسکلت یا شاسی کار گفته میشود و براساس نوع طراحی از متریالهای مختلفی مانند چوب , فلز یا مواد پلیمری یا عالی ساخته شده است .البته در برخی لوازم مانند مبلمان استیل یا کلاسیک از چوب به عنوان متریال سازه و همچنین ایجاد جذابیت بواسطه حک کردن نقوش و برجستگی های زیبا و نمایش آن در نمای ظاهری استفاده می شود.

گاها بر اثر عوامل مختلف مانند  جابجایی غیر اصولی , ضربه شدید, رطوبت و دیگر عوامل بیرونی سازه ها یا اسکلت هایی حتی با کیفیت زیاد نیز دچار آسیب دیدگی هایی مانند شکستگی , جدا شدن در ناحیه اتصالات و یا کنده شدن بخشی از تزیینات (مخصوصا در مبلمان استیل یا کلاسیک )میگردد.


گروه مبل آرا با به کارگیری ماشین آلات مدرن و نیروهای متخصص در این زمینه , اقدام به راه اندازی مجموعه تعمیرات نجاری نموده است و کلیه خدمات را با گارانتی مکتوب خدمت مشتریان عزیز ارائه میدهد.

رویه کوبی

در مبلمان و دیگر لوازم منزل یا فضای اداری به خصوص در قسمت نشیمن و تکیه گاهها از جهات مختلف مانند زیباسازی , روکش کردن فوم ها و اسفنج ها ( زیرکار ) و ایجاد یک پوشش نرم که به  افراد احساس آسایش و آرامش بیشتر میدهد از پارچه استفاده میگردد. این متریالها با توجه به اینکه یک بافت نرم بوده بر حسب اتفاقات یا گذر زمان در نتیجه عوامل مختلفی مانند سایش , تابش نور و رطوبت دچار آسیب گشته و نیازمند ترمیم جزیی یا تعویض کلی می شود.
البته در مواردی هم با هدف ایجاد تنوع میتوان با تعویض رنگ و طرح پارچه یک تغییر مثبت در چیدمان ایجاد کنیم.

در اصطلاح, عملیات نصب پارچه بر روی مبلمان را رویه کوبی می نامند و از لحاظ فنی دارای سبک ها و روش های اجرای متفاوت است. البته کیفیت متریال و میزان تخصص مجری این بخش تاثیر بسیار زیادی بر خروجی کار دارد.

گروه مبل آرا یک تیم مجرب از بهترین رویه کوب ها را گرد هم آورده تا بتواند خدمات رویه
کوبی و تعویض رویه مبلمان شما عزیزان را با بالاترین کیفیت و دقت ممکن اجراکرده  و جهت اطمینان شما عزیزان این خدمات را با گارانتی مکتوب ارایه میدهد.

رویه کوبی مبل
رویه کوبی مبل در تهران
رویه کوبی مبل در مبل‌آرا
تعویض فوم مبل
شرایط تعویض مبل کارکرده

تعویض فوم و اسفنج

از متریالهای فوم و اسفنج جهت ایجاد نرمی و حجم در ناحیه نشیمن , تکیه گاهها , هدبوردها و غیره در زیر پوشش پارچه و چرم استفاده می کنند.البته معمولا زیر ساز فوم و اسفنج را از فنر , تسمه و تخته در نظر میگیرند که به مجموعه این بخش نرم و زیرساز آن به اصطلاح زیر کار گفته می شود.زیر کار همانند پوشش پارچه و چرم یک متریال مصرفی محسوب شده و بر اثر اتفاقات یا گذر زمان و تاثیر عواملی همچون سایش , فشار , مجاورت هوا , رطوبت و استفاده مداوم دچار افت یا تخریب کلی میگردد و باعث عدم آسایش افراد استفاده کننده می شود.

تعمیرات یراق در داخل مجموعه , کلیه خدمات تعمیر یراق را با گارانتی مکتوب خدمت مشتریان عزیزمان ارائه میدهد.

تنها راه برطرف کردن افت یا خرابی زیرکار تعویض بخش آسیب دیده میباشد که البته با توجه به ساختار مبلمان در اکثر موارد جهت تعویض این بخش به ناچار بخش پارچه ای یا چرمی نیز باید تعویض شود.

تعمیرات یراق

اثاثیه مختلف مانند کنسول ها , ویترین ها , مبلمان اسپرت تخت خواب شو , تخت ها و پاتختی ها و غیره شامل ابزار های مکانیکی عموما فلزی مانند ریل ها , لولا ها یا مکانیزمهای مختلف بوده که در بخشهای مختلفی مانند درب ها , کشو ها و غیره استفاده میگردد. این ابزارها به مرور زمان و بر اثر استفاده مکرر یا ضربه و فشار نامناسب آسیب دیده و دیگر کارایی لازم را نداشته اند که نیاز به تعویض آن احساس میگردد.

گروه مبل آرا با راه اندازی بخش تخصصی مونتاژ و تعمیرات یراق در  داخل مجموعه , کلیه خدمات تعمیر یراق را با گارانتی مکتوب خدمت مشتریان عزیزمان ارائه میدهد.

تعمیرات یراق مبل
رنگ کاری مبل

رنگ کاری

بخشهای مختلف کالاهای مورد استفاده در چیدمان بخصوص آن بخشهایی که در نمای کار دیده میشوند به غیر از قسمتهای پارچه ای از متریالهایی مانند چوب , فلز و یا پلیمر ساخته شده است و به دلایل مختلف اعم از نگهداری , ممانعت از پوسیدگی یا زیبا سازی آنها یک لایه پوشش بنام رنگ که البته جنس آن غالبا نرم بوده و در برابر سایش یا ضربه آسیب پذیر بوده استفاده می گردد.

گاها این لوازم به دلایل مختلفی مانند ترمیم آسیب دیدگی ها یا تغییر رنگ کلی نیاز به اجرای دوباره رنگ کاری یا لکه گیری جزیی دارند.

گروه مبل آرا در جهت ارائه با کیفیت خدمات رنگ کاری و ترمیم رنگ , متریال و تجهیزات بروز همچنین رنگ کاران مجرب را گرد هم آورده تا بتواند این خدمات را به شکل حرفه ای و با گارانتی مکتوب خدمت شما عزیزان ارائه دهد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *