مرکز تخصصی
تعمیرات مبل مبل آرا
دسترسی سریع

5/5 – (2 امتیاز)

تعمیرات مبل در شرق تهران

مبل آرا با در اختیار داشتن تیمی از کارشناسان ماهر و تجهیزات پیشرفته و فعالیت حرفه ای در زمینه تعمیرات مبل در تهران، خدماتی با کیفیت و قابل اعتماد ارائه می‌دهد. این خدمات شامل تعمیرات جزئی مبلمان، تعویض قطعات خراب، ترمیم و تعویض پارچه، و همچنین نظافت و نگهداری دوره‌ای مبلمان است. با استفاده از خدمات تعمیرات مبل در شرق تهران، می‌توانید مبلمان خود را مانند روز اول نو کنید ، از طول عمر بیشتر مبلمان خود بهره‌مند شوید و با انتخاب این تیم متخصص بجای دوباره کاری یا خرید مبل جدید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

تعمیرات مبل در تهران

چرا مبل آرا

با بیش از یک دهه تجربه , تنوع خدمات و تعهد به رضایت مشتری به عنوان بزرگترین مرکز تعمیرات مبل در تهران .

امکان پرداخت اقساطی

با توجه به شرایط شما

حمل و نقل رایگان

از تمام نقاط تهران

تضمین کیفیت بالا

استفاده از بهترین متریال

پشتیبانی 24 ساعته

آماده پاسخگویی به شما

مزایای خدمات تعمیر مبل آرا

تخصص و تجربه

تیم تعمیر مبل آرا دارای متخصصانی با سابقه کاری بالا در این زمینه است. آنها با توانایی در تعمیر انواع مبلمان‌های ایرانی و خارجی و در هر سبک و مدلی، می‌توانند مبل قدیمی و از کارافتاده را مانند روز اول بازسازی کنند.

مشاوره

بعد از ثبت سفارش، شما امکان مشاوره با تعمیرکاران آرا را دارید. به این ترتیب می‌توانید نحوه انجام کار و هزینه قطعی را جویا شوید.

استفاده از مواد اورجینال

 تعمیرکاران متعهد آرا از متریال اورجینال استفاده می‌کنند. در صورتی که جنس اورجینال در بازار موجود نباشد و ناگزیر به استفاده از کالای مشابه شوند، موضوع را به اطلاع سفارش‌دهنده می‌رسانند.

تضمین کیفیت​

مبل آرا  به دلیل دقت و وسواس در گزینش متخصصان خود، توانسته با بهترین تعمیرکاران همکاری کند. تمامی تکنسین‌ها و متخصصان مبل آرا  دارای گواهی معتبر فنی می‌باشند و صلاحیت و تعهد اخلاقی آن‌ها با ارائه گواهی عدم سوء پیشینه احراز می‌شود.

تضمین کیفیت

پوشش مناطق

خدمات تعمیر مبل آرا در بیشتر مناطق تهران ارائه می‌شود و شامل بیشتر محله‌های می‌باشد. تیم‌های متخصص در غرب، شرق و شمال  تهران آماده خدمت‌رسانی هستند.

مناطق تحت پوشش

نحوه دریافت خدمات
تعمیرات در شرق تهران

تعمیرات مبل در شرق تهران

تماس تلفنی

پس از تماس با کارشناسان مبل آرا آن‌ها به شما راهنمایی لازم را در خصوص نحوه دریافت خدمات تعمیر مبل در منطقه مورد نظرتان خواهند کرد و با شما در مورد جزئیات و نیازهای تعمیر صحبت می‌کنند.

هماهنگی وقت مناسب

برای راحتی شما، کافیست با کارشناسان ما یک وقت مناسب برای تعمیر مبل خود تعیین کنید. آن‌ها با شما هماهنگ کرده و وقتی را برای مراجعه به محل شما تعیین می‌کنند که برای شما مناسب است.

بازدید و بررسی

پس از هماهنگی وقت، تعمیرکاران ما به محل شما می‌آیند و مبلمان شما را بررسی می‌کنند. سپس نیازهای تعمیر را ارزیابی کرده و نوع تعمیرات لازم را تشخیص می‌دهند.

انجام تعمیرات

پس از بررسی و توافق با شما، فرایند تعمیرات آغاز می‌شود. ما از تجهیزات و مواد با کیفیت استفاده می‌کنیم و با حرفه‌ای‌ترین روش‌ها، مبلمان شما را تعمیر خواهیم کرد.

تحویل و رضایتمندی

پس از اتمام تعمیرات، مبلمان به شما تحویل داده می‌شود. شما می‌توانید کیفیت و نتیجه کار را بررسی کرده و در صورت رضایت، خدمات دریافت شده را تأیید کنید.

خدمات تعمیرات مبل آرا در شرق تهران

تعمیرات مبل تختخواب شو در شرق تهران

مبل تختخواب شو، به دلیل مکانیزم ساختاری آن بعد از مدتی استفاده دچار ضعف هایی میشود. از جمله ضعف های این نوع مبلمان میتوان به خرابی لولاها ، فرو رفتگی فوم ها و .. اشاره کرد. همچنین به دلیل پیچیدگی برخی از انواع این نوع مبل برای اورهال کردن آنها نیاز به شناخت درست مکانیزم آنها میباشد. تیم متخصص مبل آرا با توجه به سابقه ی درخشان خود در زمینه تعمیرات مبل تختخواب شو بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه خواهد کرد.

تعمیر مبل در غرب تهران

تعمیرات مبل چرمی در شرق تهران

مبلمان چرم به تازگی و در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها هنگام خرید مبل تبدیل شده است. روکش چرمی در این نوع از مبلمان به دلیل خاصیت براق و جلوه‌ی ویژه‌ای که دارد، مورد توجه قرار گرفته و استفاده از آن بسیار راحت است. با این حال، به دلیل خاصیت چرمی بودن مبلمان چرم، ممکن است ظاهر آن‌ها بعد از گذشت زمان تغییر کند که این تغییرات به نوع چرم استفاده شده در آن‌ها بستگی دارد. یکی از سفارش‌های رایج درباره مبلمان چرمی، تعویض روکش آن‌ها است که می‌توانید با تعمیرات مبل در شرق تهران، مبل خود را به بهترین نحو تعمیر کنید.

تعمیرات مبل استیل در شرق تهران

تعویض بخش‌های آسیب‌دیده در مبلمان استیل نسبت به هزینه‌های بسیار زیادی که برای خرید مبلمان جدید باید متحمل شوید، انتخابی منطقی‌تر و اقتصادی‌تری است. حتی اگر مبل استیل شما آسیبی ندیده باشد، با تغییر رویه و پارچه مبل، براق کردن قسمت‌های چوبی و تغییر در منبت کاری تاج و دسته‌ها و پایه‌های مبل، می‌توانید مبل خود را به یک مبل جدید و نو تبدیل کنید. 

تعمیرات مبل کلاسیک در شرق تهران

مبلمان کلاسیک با شکل و ظاهر سلطنتی و منحصر به فرد خود، همیشه مورد توجه و تمایل افرادی قرار می‌گیرد که به دنبال طراحی جذاب و خیره‌کننده هستند. این نوع مبلمان با منبت‌کاری‌های ویژه و اجزای ظریف و زیبا، جلوه‌ی ویژه‌ای به دکوراسیون منزل می‌بخشد. با توجه به اینکه این نوع مبلمان قیمت بالایی دارند، قطعا تعمیر آن‌ها به‌صرفه‌تر خواهد بود. ما در مبل آرا با استفاده از مواد با کیفیت و تکنیک‌های حرفه‌ای، مبلمان کلاسیک شما را به حالت ابتدایی بازمی‌گردانیم. 

تعمیرات مبل راحتی در شرق تهران

این نوع مبلمان به دلیل ایجاد راحتی در نشیمن، مکانی مناسب برای استراحت و آرامش مهیا می‌کند. با این حال، استفاده روزانه و مداوم از این مبلمان ممکن است منجر به بروز مشکلاتی شود. یکی از مشکلات رایج در مبلمان راحتی، نشست فوم‌ها است.  مبل‌آرا با تیم حرفه‌ای خود و ارائه خدمات تعمیرات مبل راحتی در شرق تهران، در خدمت شماست تا مبلمان خود را به حالت ایده‌آل و اولیه بازگردانید.

مناطق تحت پوشش خدمات
تعمیرات مبل در شرق تهران

برای مشاهده محله های تحت پوشش خدمات مبل آرا در منطقه ۸ تهران بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای مشاهده محله های تحت پوشش خدمات مبل آرا در منطقه ۴ تهران بر روی لینک زیر کلیک کنید.

سوالات متداول

هزینه تعمیر مبل راحتی بستگی به نوع خرابی و تعمیرات مورد نیاز دارد. برای اطلاع از هزینه دقیق، با تیم ما در مبل آرا تماس بگیرید.

مناطق خدمت‌دهی تعویض رویه مبل در شرق تهران بسیار گسترده و گوناگون هستند و این مراکز تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان و ارتقاء کیفیت خدمات ارائه می‌دهند. از مناطق مختلف تهران می‌توان به مناطقی همچون دلاوران، شمیران نو، پیروزی، هنگام، هفت حوض، امام حسین، تهرانپارس، رسالت، حکیمیه، و نظام آباد اشاره کرد. اگر مبلمان منزل شما هم نیاز به تعمیر دارد، شما می‌توانید با تماس با ما از خدمات حرفه‌ای بهره مند شوید.

مبل آرا به عنوان یکی از واحدهای تعمیرات مبل در شرق تهران، با تعهد و تخصص خود به ارائه خدمات با کیفیت و حرفه‌ای به مشتریان معتبر می‌پردازد. با توجه به تنوع خدمات، از تعمیرات کوچک تا بازسازی کامل مبلمان، می‌توانید با خیال راحت تعمیرات مبلمان خود را به ما بسپارید.

شما نیاز به هیچ اقدامی ندارید ، کارشناسان ما در محل حاضر شده و پس از بازدید و مشاوره های لازم در صورت توافق مبلمان شما را با هزینه حمل و نقل رایگان به جهت تعمیر دریافت میکنند. جهت راهنمایی های بیشتر میتوانید با شماره های ۰۹۰۲۲۵۰۸۰۰۷ و ۰۹۳۹۱۸۸۱۲۶۶ تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

نظرات کاربران

  1. نسیم

    سلام.می‌تونیم خودمون پارچه رو بخریم و شما فقط تعمیرات رو انجام بدید؟

    1. ادمین

      سلام خدمت شما
      بله، امکان این وجود داره که پارچه رو خودتون تهیه بفرمایید
      البته ما گزینه‌های متنوعی از پارچه‌های باکیفیت و جدید را هم داریم که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

  2. به نام دوست

    سلام و خسته نباشید. مبل چرمی هم تعمیر میکنید بزرگوار؟

    1. admin

      سلام خدمت شما ، بله دوست عزیز.
      تعمیرات مبل چرمی با بهترین کیفیت انجام میگردد. نمونه کارهای ما را مشاهده بفرمایید. ممنون از همراهیتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *