مرکز تخصصی
تعمیرات مبل مبل آرا
دسترسی سریع

5/5 – (6 امتیاز)

تعمیرات مبل در غرب تهران

مبلمان یکی از اصلی‌ترین عناصر دکوراسیون داخلی منزل است که نقش بسیار مهمی در ایجاد آرامش و جذابیت در فضاهای مختلف ایفا می‌کند. اما همه ما می‌دانیم که مبلمان نیاز به تعمیر و نگهداری دارد اینجاست که خدمات تعمیرات مبل در تهران در محدوده غرب تهران به شما کمک می‌کند. چرا که مبل آرا با خدمات حرفه‌ای و تخصصی خود در غرب تهران، مشکلات مبلمان شما را به بهترین نحو برطرف خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر در ادامه این مطلب از مبل آرا همراه ما باشید.

تعمیرات مبل در تهران

مزایای خدمات تعمیر مبل آرا

تخصص و تجربه

تیم تعمیر مبل آرا دارای متخصصانی با سابقه کاری بالا در این زمینه است. آنها با توانایی در تعمیر انواع مبلمان‌های ایرانی و خارجی و در هر سبک و مدلی، می‌توانند مبل قدیمی و از کارافتاده را مانند روز اول بازسازی کنند.

مشاوره

بعد از ثبت سفارش، شما امکان مشاوره با تعمیرکاران آرا را دارید. به این ترتیب می‌توانید نحوه انجام کار و هزینه قطعی را جویا شوید.

استفاده از مواد اورجینال

 تعمیرکاران متعهد آرا از متریال اورجینال استفاده می‌کنند. در صورتی که جنس اورجینال در بازار موجود نباشد و ناگزیر به استفاده از کالای مشابه شوند، موضوع را به اطلاع سفارش‌دهنده می‌رسانند.

تضمین کیفیت​

مبل آرا  به دلیل دقت و وسواس در گزینش متخصصان خود، توانسته با بهترین تعمیرکاران همکاری کند. تمامی تکنسین‌ها و متخصصان مبل آرا  دارای گواهی معتبر فنی می‌باشند و صلاحیت و تعهد اخلاقی آن‌ها با ارائه گواهی عدم سوء پیشینه احراز می‌شود.

تضمین کیفیت

پوشش مناطق

خدمات تعمیر مبل آرا در بیشتر مناطق تهران ارائه می‌شود و شامل بیشتر محله‌های می‌باشد. تیم‌های متخصص در غرب، شرق و شمال  تهران آماده خدمت‌رسانی هستند.

مناطق تحت پوشش

نحوه دریافت خدمات
تعمیرات در غرب تهران

نحوه دریافت خدمات

تماس تلفنی

پس از تماس با کارشناسان مبل آرا آن‌ها به شما راهنمایی لازم را در خصوص نحوه دریافت خدمات تعمیر مبل در منطقه مورد نظرتان خواهند کرد و با شما در مورد جزئیات و نیازهای تعمیر صحبت می‌کنند.

هماهنگی وقت مناسب

برای راحتی شما، کافیست با کارشناسان ما یک وقت مناسب برای تعمیر مبل خود تعیین کنید. آن‌ها با شما هماهنگ کرده و وقتی را برای مراجعه به محل شما تعیین می‌کنند که برای شما مناسب است.

بازدید و بررسی

پس از هماهنگی وقت، تعمیرکاران ما به محل شما می‌آیند و مبلمان شما را بررسی می‌کنند. سپس نیازهای تعمیر را ارزیابی کرده و نوع تعمیرات لازم را تشخیص می‌دهند.

انجام تعمیرات

پس از بررسی و توافق با شما، فرایند تعمیرات آغاز می‌شود. ما از تجهیزات و مواد با کیفیت استفاده می‌کنیم و با حرفه‌ای‌ترین روش‌ها، مبلمان شما را تعمیر خواهیم کرد.

تحویل و رضایتمندی

پس از اتمام تعمیرات، مبلمان به شما تحویل داده می‌شود. شما می‌توانید کیفیت و نتیجه کار را بررسی کرده و در صورت رضایت، خدمات دریافت شده را تأیید کنید.

خدمات تعمیرات مبل آرا در غرب تهران

تعمیرات مبل راحتی در غرب تهران

مبل راحتی، بخشی از دکوراسیون خانه بسیاری از ماست. این نوع مبلمان به دلیل نشیمن راحت، مکانی ایده‌آل برای آرامش و استراحت فراهم می‌کند. اما به دلیل کاربری فراوان و استفاده روزمره و دائم ممکن است دچار مشکلاتی شوند. یکی از مشکلات متداول در مبلمان راحتی فرو رفتن فوم‌هاست ، در اینجا مبل‌آرا با تیم خود و خدمات تعمیرات مبل در غرب تهران وارد عمل شده و به شما کمک می‌کند تا مبل راحتی خود را به حالت ایده‌آل برگردانید.

تعمیر مبل در غرب تهران

تعمیرات مبل استیل در غرب تهران

مبلمان استیل به علت طراحی شیک و زیبا و پارچه‌های با کیفیت بالا از جمله مبلمان‌های محبوب و مورد توجه بسیاری از افراد است. باتوجه ظرافت مبلمان استیل، تعمیرات این نوع مبلمان نیازمند دقت، توجه و تخصص زیادی است. مبل آرا با تجربه و تخصص در زمینه تعمیر مبلمان استیل، به شما خدمات تعمیراتی با کیفیت و دقت ارائه می‌دهد. بنابراین اگر مبلمان استیل شما دچار مشکل شده و به دنبال خدمات تعمیرات مبل در غرب تهران هستید، می‌توانید به مبل آرا اعتماد کنید.

تعمیرات مبل اداری در غرب تهران​

مبل اداری بعد از استفاده های طولانی مدت نیاز به اورهال پیدا میکنند و یا ممکن است مبلمان اداری شما به پارگی رویه ، فرو رفتن فوم ها و … دچار شود که تیم متخصص مبل آرا به صورت ویژه برای ساکنان غرب تهران خدمات تعمیرات را انجام خواهد داد.

تعمیرات مبل کلاسیک در غرب تهران

مبلمان کلاسیک با شکل و ظاهر سلطنتی و منحصر به فرد خود، همیشه مورد توجه و تمایل افرادی قرار می‌گیرد که به دنبال طراحی جذاب و خیره‌کننده هستند. این نوع مبلمان با منبت‌کاری‌های ویژه و اجزای ظریف و زیبا، جلوه‌ی ویژه‌ای به دکوراسیون منزل می‌بخشد. با توجه به اینکه این نوع مبلمان قیمت بالایی دارند، قطعا تعمیر آن‌ها به‌صرفه‌تر خواهد بود. ما در مبل آرا با استفاده از مواد با کیفیت و تکنیک‌های حرفه‌ای، مبلمان کلاسیک شما را به حالت ابتدایی بازمی‌گردانیم. 

تعمیرات صندلی در غرب تهران

سال‌ها فعالیت در زمینه تعمیر مبلمان، به ما فرصت داده است تا با انواع مختلف مبل‌ها و مشکلات آن‌ها آشنا شویم. این تجربه ما را قادر می‌سازد تا به بهترین و سریع‌ترین روش ممکن، صندلی شما را تعمیر کنیم.

چرا مبل آرا

با بیش از یک دهه تجربه , تنوع خدمات و تعهد به رضایت مشتری به عنوان بزرگترین مرکز تعمیرات مبل در تهران .

امکان پرداخت اقساطی

با توجه به شرایط شما

حمل و نقل رایگان

از تمام نقاط تهران

تضمین کیفیت بالا

استفاده از بهترین متریال

پشتیبانی 24 ساعته

آماده پاسخگویی به شما

مناطق تحت پوشش خدمات
تعمیرات مبل در غرب تهران

برای مشاهده محله های تحت پوشش خدمات مبل آرا در منطقه ۵ تهران بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای مشاهده محله های تحت پوشش خدمات مبل آرا در منطقه ۲ تهران بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای مشاهده محله های تحت پوشش خدمات مبل آرا در منطقه ۲۲ تهران بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای مشاهده محله های تحت پوشش خدمات مبل آرا در منطقه ۲۱ تهران بر روی لینک زیر کلیک کنید.

سوالات متداول

هزینه تعمیر مبل راحتی بستگی به نوع خرابی و تعمیرات مورد نیاز دارد. برای اطلاع از هزینه دقیق، با تیم ما در مبل آرا تماس بگیرید.

مناطقی از جمله پونک، صادقیه، بولوار فردوسی، جنت‌آباد، گیشا، چیتگر، سعادت‌آباد، ستارخان، اشرفی اصفهانی، شهران، یافت‌آباد و شهرک غرب می‌توانند برای تعمیرات مبلمان خود به مبل‌آرا مراجعه کنند.

رویه‌کوبی، رنگ‌کاری، تعمیر کلاف و شکستگی پایه‌ها، تعویض و تعمیر پارچه انواع مبلمان جزو خدماتی است که مبل آرا در غرب تهران ارائه می‌دهد.

انواع مبلمان از جمله، کلاسیک، استیل، راحتی، اداری و … توسط مبل آرا با بهترین کیفیت انجام می‌شود. 

نظرات کاربران

  1. معصومه زند

    متاسفانه اعتماد کردن به مواردی مثل تعمیر و اینها که کار خوب در بیاد خیلی سخته و خوشبختانه نتیجه کارتون واقعا عالی بود
    امیدوارم موفق باشید

    1. ادمین

      سلام خدمت شما ، کاملا درست میفرمایید
      اول اینکه ممنون به ما اعتماد کردین و خوشحالیم که نتیجه رضایتبخش بوده براتون و برای مورد اعتماد هم بهترین راه نمونه عکس تعمیرات مبل در این حوزه میتونه راهنمای خوبی باشه.
      موفق باشید

  2. مهرآفرین

    سلام ، بنده تعریف مجموعه شما رو از دوستانمون شنیدم و تعداد زیادی صندلی اداری داریم که نیاز به یکسری تعمیرات دارند، موردی که هست اینه که یکسری از اینها مثلا چرخشون ایراد داره و برخیشون پارچه و بالا و پایین شدنشون.
    میخواستم ببینم هزینه تعمیراتشون به چه صورته

    1. admin

      سلام خدمت شما ، ممنون از اینکه به ما اعتماد کردین.
      به جهت اینکه به هزینه دقیق تعمیرات شما برسیم نیاز هست که ابتدا صندلی های شما توسط کارشناسان ما بررسی شوند ، به جهت هماهنگی میتوانید باشماره های مندرج در بالای همین صفحه تماس بگیرید تا همکاران ما راهنماییتون کنند.
      باتشکر از همراهیتون

  3. علیزاده

    شما مبل‌هایی که به تعمیر کامل نیاز دارند رو هم قبول می‌کنید یا فقط تعمیرات جزئی انجام می‌دید؟

    1. admin

      سلام خدمت شما ، مجموعه انواع تعمیرات، از جزئی تا اساسی را انجام می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *