مرکز تخصصی
تعمیرات مبل مبل آرا

4/5 – (1 امتیاز)

تعمیر مبل ال در تهران
دسته بندی مطلب

تعمیر مبلمان ال در تهران

مبلمان ال به دلیل زیبایی ساختار و آپارتمان نشینی بسیاری از افراد، طرفداران زیادی برای فضاهای محدود پیدا کرده که از طرفی با دکوراسیون‌های مختلف قابل تطبیق است. مبلمان ال قیمت به صرفه‌تری نسبت به دیگر مبلمان دارند که علاوه بر قیمت مناسب از ظاهری شیک و مدرن برخوردار هستند. اگر انسان تنوع طلبی در چیدمان منزل هستید این مبل‌های جادویی که به صورت تکه‌ای ساخته شده‌اند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست تا بتوانید به دلخواه خود با هر مدل چیدمانی که دلتان می‌خواهد آن‌ها را قرار دهید. در این مطلب از مبل آرا شما را با هزینه و نحوه و هزینه تعمیرات مبل ال در تهران آشنا می‌کنیم.

آیا مبلمان ال قابل تعمیر است؟

قطعا مبلمان ال همانند هر مبلی قابل تعمیر در تمام آیتم‌ها هستند که با سپردن آن‌ها به مراکز تعمیرات مبل می‌توانید هر مشکلی که در رویه، پایه‌ها، کلاف و فنر مبل وجود دارد را برطرف کنید. البته به شما توصیه می‌کنیم به دلیل هزینه‌های گزاف تعویض مبل حتما آن‌ها را تعمیر کنید تا کار از کار نگذشته است!

کدام قسمت‌های مبل ال قابل تعمیر است؟

به طور کلی تمام قسمت‌هایی که آسیب ببینند قابل تعمیر خواهند بود مثل:

  • تعمیر کلاف مبل
  • تعمیر فنر و تسمه‌بندی
  • تعویض فوم، ابری و اسفنج
  • رویه‌کوبی با پارچه دلخواه شما( چرم یا طبیعی)
  • تعمیر پایه‌ها
  • رنگ‌کاری قسمت‌های چوبی مبل

چگونگی تعمیر مبل ال در تهران

مراکز تعمیرات مبل در تهران بسیار گسترده هستند و در تمامی نواحی شمال، شرق و جنوب تهران وجود دارند. این مراکز تعمیرات مبل معمولا یک نوع خدمات را انجام می‌دهند که مابقی کار بستگی به کیفیت و تعهد کاری آن‌ها دارد اما به ‌طور کلی مبل ال را به شرح زیر تعمیر می‌کنند:

تعمیرات مبل ال در تهران

رویه‌کوبی مبل

مبلمان ال ممکن است یک تفاوت جزئی یبا دیگر مبلمان داشته باشد آن هم وجود پارچه در تمام ابعاد مبل است. به همین دلیل برای روبه‌کوبی بالطبع نسبت به دیگر مبل‌ها به پارچه بیشتری نیاز دارد.

این مطلب را از دست ندهید:  تعمیرات مبل کلاسیک در تهران

اگر در طول زمان مبل شما دچار فرسودگی و آسیب شود باید تمام رویه آن تعویض شود. شما می‌توانید پارچه آن را نیز به دلخواه خود متفاوت‌تر از طرح و نقش قبلی انتخاب کنید.

تعمیر فوم، ابر، اسفنج

درصورت بی‌کیفیت شدن فوم مبلمان ال، می‌توانید آن را تعویض کنید البته حتما در انتخاب تعمیرات مبل دقت کنید زیرا فوم‌ها دو نوع سرد وگرم دارند که فوم سرد کیفیت و حاات ارتجاعی بیشتری داشته در صورتی که فوم گرم از کیفیت چندانی برخوردار نیست به این منظور قیمت فوم گرم از سرد کمتر است اما افراد سودجو ممکن است برای شما فوم بی‌کیفبتی قرار دهند و هزینه‌ی زیادی را از شما دریافت کنند. پس حتما در انتخاب مرکز تعمیرات مبل دقت کافی را داشته باشید.

تعمیر پایه‌های مبل ال

مبلمان ال به دلیل راحتی استفاده‌ زیادی در طول روز دارند که همین امر به مرور باعث آسیب پایه‌ها می‌شود. اما جای نگرانی نیست زیرا پایه‌های آن به راحتی قابل تعویض و تعمیر هستند.

هزینه تعمیر مبلمان ال

هزینه تعمیر مبل ال بستگی به عوامل مختلفی مثل: رویه‌کوبی، میزان آسیب‌دیدگی آن در تمام قسمت‌ها، تعمیر کلاف، فوم، فنر و … دارد. اگر می‌خواهید در طول زمان هزینه گزافی برای تعمیرات مبلمان ال خود پرداخت نکنید بهتر است علاوه‌بر مراقب از آن هر چندوقت یک‌بار مبل را بررسی کنید و درصورت هر آسیبی تا کم است آن را تعمیر کنید در غیر این صورت به مرور زمان آسیب‌دیدگی بیشتر هزینه تعمیر نیز زیادتر می‌شود.

هزینه ‌های تعمیر مبلمان ال در تهران متفاوت است که به شرح آن می‌پردازیم.

تعمیر کلاف

کلاف مبل حزء اصلی مبل است که اگر آسیب ببیند برای تعمیر اول بررسی می‌کنند که آیا ارزش این کار را دارد یا خیر در صورتی که از کیفیت خوبی برخوردار نباشد آن را تعمیر نمی‌کنند زیرا دوباره دچار آسیب‌دیدگی می‌شود و مجبور به تعمیر مجدد آن خواهید بود. اما اگر کلاف شما از کیفیت خوبی برخوردار باشد آن را تعمیر می‌کنند. کلاف معمولا هزینه بالایی دارد مخصوصا اگر برای مبلمان باشد زیر اسکلت‌بندی آن بزرگ است.

این مطلب را از دست ندهید:  تعمیر مبل سلطنتی در تهران

رویه‌کوبی مبلمان

رویه‌کوبی یا تعویض پارچه‌ی مبل از جمله پر هزینه‌ترین قسمت تعمیرات است که عواملی مثل نوع و جنس پارچه تاثیر بسزایی در این قیمت دارند. اگر هنگام تعمیر پارچه‌ بی‌کیفیتی را انتخاب کنید احتمالا بارها و بارها باید به تعمیرات مبل مراجعه کنید اما با یک انتخاب باکیفیت هزینه‌ای که متحمل می‌شود ارزش آن را دارد تا دوام مبل شما بالاتر برود و از شر هزینه‌های اضافی راحت شوید.

پس همان اول پارچه باکیفیتی انتخاب کنید.

میزان آسیب‌دیدگی

اگر آسیب‌دیدگی مبلمان ال شما کم و جزئی باشد هزینه کمی متحمل می‌شوید زیرا نیاز به تعمیر در سطح وسیعی ندارد. اما اگر آسیب‌دیدگی زیاد باشد بالطبع هزینه هم بالاتر می‌رود پس مهم است هنگامی که متوجه آسیب جزئی در مبل شدید آن را تعمیر کنید تا در هزینه‌های تعمیرات مبل صرفه‌جویی شود.

سخن پایانی

مبلمان ال به دلیل گستردگی پارچه در تمام سطح‌شان از نظر رویه‌کوبی، معمولا هزینه‌ی بیشتر را باید صرف کنید پس بهتر است از آن‌ها  مراقبت کافی را داشته باشید و در صورت بروز هرگونه آسیبی اگر ملبلمان ال شما از کلاف خوبی برخوردار است آن را به جای  تعویض تعمیر کنید زیرا هزینه‌ی تعویض مبلمان بسیار بالا بوده در صورتی که با تعمیر آن‌ها هزینه‌ای به مراتب کمتر پرداخت خواهید کرد تا مبلمان شما دقیقا مثل روز اول شود. تعمیرات مبل ال در تهران در مراکز مختلفی انجام می‌شود که اغلب از کییفیت بالای کاری برخوردار هستند و می‌توانید تعمیر مبلمان خود را به آن‌ها بسپارید تا با بهترین متریال این کار را برای شما انجام دهند.

با دوستان خود به اشتراک گذارید
آنچه در این مقاله میخوانیم

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *